پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





شاخص‌های سهام آسیایی به همراه شاخص‌های آتی سهام آمریکا و همچنین قیمت نفت خام سقوط کرده‌اند. جریانات ریسک گریزی را در اولین روز کاری هفته شاهد هستیم. سرمایه‌گذاران نگران پیامدهای اقتصادی کرونای امیکرون و همچنین عقب‌نشینی دولت آمریکا از بسته حمایتی هستند. گلدمن ساکس برآورد رشد اقتصادی آمریکا را پایین آورده است.


شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه MSCI در حال ثبت ششمین روز منفی در هفت روز معاملاتی گذشته است. نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری آمریکا هم پایین آمده است. جریانات ریسک گریزی و افت نرخ بازدهی اوراق باعث شده تا قیمت اونس طلای جهانی افزایش یابد. سرمایه‌گذاران در حال ارزیابی دیدگاه‌های اخیر سناتور دموکرات (Joe Manchin) هستند. او با بسته مالی ۲ تریلیون دلاری دولت بایدن مخالفت کرده است. گلدمن ساکس هم در واکنش به این اتفاق، برآورد رشد اقتصادی آمریکا را کاهش داده است.
در اروپا محدودیت‌های جدید کرونایی اعلام شده است. کرونای امیکرون به سرعت در حال گسترش است. در چین، بانک مرکزی اقدام به کاهش نرخ بهره کرده است. دولت چین جهت حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، به سیاست‌های انبساطی پولی ادامه می‌دهد. بازارهای مالی جهانی در حال به تعطیلات کریسمس نزدیک می‌شوند که نگرانی‌ها و شک و تردیدها نسبت به آینده افزایش یافته است. این در حالی است که معمولاً در تعطیلات کریسمس حجم معاملات به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.


هفته گذشته بازارهای سهام جهانی در واکنش به تغییر چشم‌انداز سیاست‌های پولی بانک‌های مرکزی دنیا افت کرده بودند. چند بانک مرکزی بزرگ دنیا به همراه فدرال رزرو می‌خواهند با فشارهای تورمی مقابله کنند. به همین دلیل به سیاست‌های انقباضی روی آورده‌اند. یکی از اعضای فدرال رزرو آمریکا گفته که خروج سریع از برنامه خرید اوراق قرضه می‌تواند شرایط را برای افزایش نرخ بهره در ماه مارس فراهم کند.
در ترکیه، رئیس‌جمهور قول داده که به کاهش نرخ بهره ادامه دهد. کاهش نرخ بهره ترکیه عامل اصلی سقوط ارزش لیر در ماه‌های گذشته بوده است. در بازار رمزارز ها، قیمت بیت کوین همچنان تحت فشار قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson